Artystyczna sztuka obrazów energetycznych

Sztuka energetyczna jest jakąkolwiek formą sztuki, która przyjmuje rzeczywistość o innych wymiarach niż tylko te, które możemy zobaczyć, usłyszeć, czuć i dotykać, zapach i smak.

Wychowałem chrześcijanina, ale odkąd byłam dorosła, nie dostosowuję się do jednej religii. Wszystkie religie są przeze mnie przeze mnie, a wszyscy podzielają wspólną wiarę, wiara w wyższą moc. Właśnie postanowiłem ominąć wytworzony przez człowieka dogmat religijny związany z religią i idź prosto do Źródła, czynnika jednoczącego, który łączy nas wszystkich bez separatyzmu.

Pięć elementów - Ziemia, Ogień, Metal, Woda i Drewno - to także fazy, przez które porusza się "Chi". Energia, którą reprezentują te elementy, może być wykorzystana na dwa sposoby, jako produktywna lub niszcząca energia. Energia niszcząca energia związana z konkretnym elementem, która może być wykorzystana do obniżenia skutków spowodowanych przez inny element grupy. W ten sam sposób nadmiar energii jednego pierwiastka może być użyty do wywołania efektu innego elementu.

Joan Mitchell wychowywała się w odległości kilku przecznic od brzegów jeziora Michigan w śródmieściu Chicago, od młodego wieku, rozwinęła głęboki emocjonalny przywiązanie do linii horyzontu, gdzie woda spotyka się z niebem. A jako dorosła osoba mieszkająca na wsi we Francji, a także w Hamptons, rozwinęła również wielką miłość do krajobrazów wiejskich. Mimo że jej dojrzałe prace są uważane za abstrakcyjne, często określała się jako malarz krajobrazów. Wiele z jej obrazów miała tytuł krajobrazu w tytule, lub zostały nazwane po malowniczych miejscach, które były drogie jej sercu.

Więc kim są ci aniołowie? Czy mają imiona? Czy mogę połączyć się z jednym konkretnym aniołem, powiedz Archaniołem Michałem, i przekazywać konkretną energię? Hmm, dobre pytania. Nie jestem zupełnie pewien, że jestem gotowa kontrolować proces w zakresie łączenia się z konkretnymi istotami i aniołami, czas nie jest słuszny Może w pewnym momencie spróbuję, ale teraz lubię Po prostu pozwalając mu płynąć tak, jak chce z minimalną ingerencją z mojej strony.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wibracja i energia w obrazach energetycznych

Malarz Energii – obrazy energetyczne